Defibrylator AED idealnie sprawdzający się w instytucjach, firmach czy urzędach nie musi posiadać wysokiego współczynnika IP, czyli wysokiego stopnia ochrony przed pyłem oraz wilgocią (takie wymagania są niezbędne dla defibrylatorów pracujących na przykład dla Straży Pożarnej). Nie szkodzi jednak, aby w biurze defibrylator był także odporny na zalanie czy upadek. Różne sytuacje mogą się niespodziewanie zdarzyć.
W defibrylator AED najczęściej zaopatrują się takie instytucje jak: Urząd Miasta/Urząd Gminy (często defibrylator znajduje się na wyposażeniu Straży Miejskiej), Urząd Pracy, Urząd Skarbowy, Starostwo Powiatowe, Zakład Ubezpieczeń Społecznych ZUS, Urząd Marszałkowski.
Spośród najchętniej wybieranych AED dla powyższych instytucji znajdują się defibrylatory marki Life Point:
Model ekonomiczny AED Life Point Pro
oraz Model designerski AED Life Point b PLUS
Defibrylatory tej marki cieszą się niesłabnącą popularnością ze względu na dobre wykonanie techniczne, niezawodność, niskie koszty eksploatacyjne oraz niską cenę. Zaopatrzyliśmy już wiele Urządów w Life Point AED. Poniżej przedstawiamy referencje kilku z nich.
Popularny jest również defibrylator AED w firmach, przedsiębiorstwach czy fabrykach. Duże organizacje kupują kilka sztuk defibrylatorów i umieszczają je w strategicznych punktach jak na przykład w biurze (sekretariacie), na hali produkcyjnej czy w magazynie. Przy montowaniu defibrylatora AED należy wybrać takie miejsce, które jest ogólnie dostępne dla każdego pracownika i z którego można w krótkim czasie dotrzeć do najbardziej odległych miejsc firmy.
Także w tym sektorze nasza firma może pochwalić się wieloma rekomendacjami, poniżej kilka referencji z dostaw i szkoleń, które przeprowadziliśmy dla firm: