Olamed Defibrylatory sprzęt medyczny śląskie

Życie to dar, który możemy uratować

Regulamin sklepu

 REGULAMIN ZAKUPÓW W SKLEPIE OLAMED

ważny od 01.01.2018r.

Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady i warunki korzystania ze sklepu internetowego www.olamed.com.pl oraz warunki sprzedaży produktów w sklepie firmy PHU OLAMED. Sklep prowadzony jest przez PHU OLAMED Aleksandra Sierpińska, ul. Kowalska 3, 42-300 Myszków, NIP 5771872344.
  2. PHU OLAMED Aleksandra Sierpińska prowadzi sprzedaż produktów za pośrednictwem sklepu internetowego dostępnego pod adresem olamed.com.pl/sklep-2 oraz w trybie stacjonarnym.

 

Oferta i realizacja zakupów

  1. Zamówienia są przyjmowane przez olamed.com.pl/sklep-2.   Jako potwierdzenie złożenia zamówienia klient otrzymuje e-mail z informacją o zamówionych produktach, ich cenie oraz adresie wysyłki, który wskazał.

 

  1. Klienci mają możliwość zarejestrowania się na witrynie olamed.com.pl/sklep-2. Rejestracja jest równoznaczna ze stworzeniem konta, które stanowi zapis danych Klienta oraz jego działań w ramach olamed.com.pl/sklep-2. O utworzeniu konta Klient jest powiadamiany otrzymując email, na adres podany podczas rejestracji.

 

  1. Przyjęcie zamówienia do realizacji rozpoczyna się z chwilą jego wpłynięcia.

 

  1. Zamówienie jest realizowane pod warunkiem, że zamówione produkty znajdują się w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku braku magazynowego produktów, Klient jest informowany i podejmuje decyzję dotyczącą realizacji zamówienia (realizacja zamówienia może zostać wydłużona w czasie, zamówienie może zostać zrealizowane częściowo, zamówienie może zostać anulowane).

 

  1. Jeśli zamówione produkty znajdują się w magazynie, to są wysyłane zaraz po zaksięgowaniu wpłaty dokonanej przez Klienta. W niektórych przypadkach, po ustaleniu z Klientem płatności za pobraniem, są produkty wysyłane są po złożeniu zamówienia przez Klienta.

 

  1. Do każdego zrealizowanego zamówienia jest wystawiany paragon lub na wyraźne życzenie klienta faktura VAT. Faktura VAT może być dostarczona klientowi drogą elektroniczną na wskazany przez Klienta adres poczty elektronicznej lub drogą tradycyjną.

 

  1. Wszystkie ceny podane są w polskich złotych (PLN) i są to kwoty brutto (zawierają podatek VAT). Cena podana przy produkcie jest wiążąca podczas składania przez Klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach produktów oraz wprowadzania nowych produktów do oferty.

 

  1. Zamówione produkty wysyłane są za pośrednictwem operatorów pocztowych (firm kurierskich, Poczty Polskiej). Istnieje również możliwość odbioru osobistego w firmie PHU OLAMED, przy ul. Pszennej 36, 42-300 Myszków. Opcja odbioru osobistego możliwa jest po wcześniejszym zgłoszeniu takiej formy realizacji zamówienia przez Klienta.

 

  1. Darmowa wysyłka obowiązuje dla zamówień większych od 1000zł brutto. Zamówienia do 1000zł brutto podlegają wysyłce płatnej w wysokości podanej podczas składania zamówienia.

 

  1. Klient dokonuje zapłaty za zamówienie tradycyjnym przelewem bankowym lub przy odbiorze (w firmie PHU OLAMED, ul. Pszenna 36, 42-300 Myszków). Istnieje również możliwość wysyłki kurierskiej za pobraniem (Klient płaci gotówką za zamówienie kurierowi), po zgłoszeniu przez Klienta chęci zapłaty tym sposobem i zgodzie sklepu na tę formę płatności.

 

  1. Czas otrzymania przesyłki złożony jest z czasu realizacji zamówienia oraz czasu dostawy.

 

  1. Czas dostawy jest czasem odbioru przez kuriera przesyłki ze sklepu i dostarczeniem jej na adres podany przez Klienta. Maksymalny czas dostawy kurierskiej powinien wynosić 2 dni. Czas dostawy może ulec wydłużeniu z przyczyn niezależnych od sklepu.

 

Reklamacje i gwarancje

 

  1. Produkty wielokrotnego użytku znajdujące się w sklepie podlegają gwarancji producenta lub dystrybutora. Produkty jednorazowego użytku posiadają termin ważności podany na opakowaniu. Termin gwarancji podany jest na stronie danego produktu oraz na wystawionej przy zakupie fakturze VAT.

 

  1. Jeśli dostarczone produkty posiadają wady techniczne, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny tel. +48 535 172 996 lub mailowy: biuro@olamed.com.pl

 

  1. Klient jest zobowiązany sprawdzić czy dostarczona przez kuriera przesyłka nie została uszkodzona w trakcie transportu. Jeśli opakowanie ma widoczne uszkodzenia zewnętrzne, polecamy odmówić przyjęcia przesyłki i skontaktować się ze sklepem telefonicznie lub mailowo. Podczas przekazywania przesyłki Klientowi przez kuriera, Klient może otworzyć paczkę w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia niezgodności z zamówieniem, należy sporządzić protokół rozbieżności, który będzie podstawą do reklamacji.

 

  1. W okresie gwarancyjnym reklamowany produkt Klient wysyła do PHU OLAMED, na adres: PHU OLAMED, 42-300 Myszków, ul. Pszenna 36 na własny koszt. W przypadku stwierdzenia wad urządzenia PHU OLAMED dokonuje naprawy oraz zwraca koszty wysyłki produktu. W sytuacji stwierdzenia uszkodzeń nie objętych gwarancją, wynikających z działań Użytkownika, PHU OLAMED po wcześniejszym zgodzie Klienta, dokonuje naprawy produktu, wystawia paragon lub fakturę za naprawę oraz koszt wysyłki Klientowi i wysyła na wskazany przez Klienta adres.

 

  1. Sklep rozpatruje reklamacje w terminie maksymalnie 14 dni od dnia otrzymania przez Sklep reklamowanego produktu w prawidłowej postaci.

 

  1. W przypadku stwierdzenia przez Klienta, że towar został uszkodzony mechanicznie podczas dostawy, Klient powinien odesłać ubezpieczoną przesyłkę za pośrednictwem operatora pocztowego na adres PHU OLAMED, ul. Pszenna 36, 42-300 Myszków. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

 

  1. W przypadku stwierdzenia wad fabrycznych produktu lub niezgodności produktu z opisem, Klient informuje olamed.com.pl/sklep-2 drogą mailową lub telefoniczną o wadliwości produktu, odsyła produkt na adres Sklepu. W ciągu 14 dni Klient zostanie poinformowany o wyniku postępowania reklamacyjnego. W sytuacji uznania reklamacji towar zostaje naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy towar. Jeśli wymiana towaru bądź jego naprawa nie będą możliwe z uwagi na wyczerpanie zapasów magazynowych, Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny produktu bądź zaoferuje Klientowi dostępne w ofercie Sklepu produkty do wyboru. W każdym z wyżej wymienionych sytuacji, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Jeśli reklamacja nie zostanie uznana, wówczas Klient otrzyma uzasadnienie podjętej decyzji w ciągu 14 dni roboczych.

 

  1. Dowodem zawartej umowy sprzedaży pomiędzy Klientem a Sklepem jest paragon lub faktura VAT.

 

Zwroty

  1. Zgodnie z obowiązującym prawem w terminie 14 dni  od dnia otrzymania zamówionego towaru, Klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyny. Termin odstąpienia od umowy wygasa po 14 dniach od otrzymania zamówionego produktu. W celu skorzystania z możliwości odstąpienia od umowy, Klient musi złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy do PHU OLAMED  z siedzibą w Myszkowie przy ulicy Kowalskiej 3, drogą mailową: biuro@olamed.com.pl   lub pocztą tradycyjną listem poleconym na adres PHU OLAMED, 42-300 Myszków, ul. Pszenna 36. Klient może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, będącego załącznikiem Nr 1 niniejszego regulaminu.

 

  1. Po złożeniu odpowiedniego oświadczenia w czasie 14 dni od otrzymania towaru, Klient wysyła towar przesyłką ubezpieczoną na adres PHU OLAMED, 42-300 Myszków, ul. Pszenna 36. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

 

  1. W przypadku odstąpienia od umowy umowę uważa się za niezawartą. Sklep zwróci Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostawy towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sklep) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep otrzymał informację o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.

 

  1. Zwrot płatności zostanie dokonany przez PHU OLAMED taką samą formą płatności, jaką użył Klient.

 

  1. PHU OLAMED może wstrzymać się ze zwrotem płatności do dnia otrzymania produktu lub do dnia dostarczenia do PHU OLAMED dowodu odesłania produktu, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

 

  1. Zwracany przez Klienta towar powinien być opakowany w odpowiedni sposób, który zapewnia brak uszkodzeń w trakcie transportu, w miarę możliwości produkt powinien być opakowany w oryginalne opakowanie. Towar powinien być zwrócony w wersji kompletnej tzn. pełne wyposażenie, akcesoria, dokumenty, paragon lub faktura VAT, instrukcja obsługi.

 

  1. Prawo odstąpienia od umowy w Sklepie nie przysługuje w przypadku umowy:

– o świadczenie usług, jeśli Sklep wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem wykonania usługi, że po jej wykonaniu, Klient traci prawo do odstąpienia od umowy

– w której cena Towaru zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi nie mamy kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

– w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

– w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

– w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, a której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

– w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

– w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

– w której Klient wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy

 

Postanowienia końcowe

  1. Administratorem bazy danych osobowych przekazywanych przez klientów sklepu internetowego olamed.com.pl/sklep-2 w związku z zakupami jest PHU OLAMED z siedzibą w Myszkowie przy ul. Kowalskiej 3, 43-300 Myszków. Dane osobowe wykorzystywane są do realizacji umów sprzedaży, mogą być zatem przekazywane podmiotom odpowiedzialnym za dostawę zakupionych towarów do Klienta. Klienci mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz do wprowadzania zmian w swoich danych. Przekazywanie danych ma charakter dobrowolny.

 

  1. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.

 

 

 

Załącznik Nr 1

Wzór odstąpienia od umowy

((formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy))

 

 

 

…………………………………………..……..                                                                                                                                     ………………………………………….

……………………………..………………….                                                                                                                                                                 data

………………………………………..……….

Imię, nazwisko, adres Kupującego

 

……………………………………………………

…………………………………………….…….

Adres i nazwa przedsiębiorstwa

 

Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) odstępuję od umowy nr ………. zawartej dnia ……………….. dotyczącej zakupu towaru/usługi ……………………………………………